یکی مثل تو
نوشته شده توسط : نعیمه
 somone like you / adele / lyrics

Someone Like You

یکی مثل تو
I heard that you're settled down

شنیدم که به آرامش رسیدی

that you found a girl that you're married now

اینکه یه دختر پیدا کردی و حالا هم ازدواج کردی

I heard that your dreams came true

شنیدم که به آرزوهات رسیدی

guess she gave you things I didn't give to you

حدس میزنم اون چیزهایی بهت داده که من بهت ندادم

old friend , why are you so shy

دوست قدیمی , چرا اینقدر گوشه گیر هستی ؟

ain't like you hold back or hide from the light

اصلآ دوست ندارم که مانعت بشم یا اینکه از نور ( خوشبختی) منعت کنم

i hate to turn up out of the blue uninvited

 من نفرت دارم از اینکه این حس دردناک ناخوانده رو بروز بدم

but I couldn't stay away , I couldn't fight it

اما نمیتونستم یه گوشه ای وایسم , نمیتونستم مبارزه کنم

I had hoped you'd see my face and that you'd be reminded

امید داشتم که به صورتم نگاه میکردی و اینطور میشد تو رو به خاطر سپرد

that for me it isn't over

چونکه برای من هنوز هم تموم نشده

never mind , I'll find someone like you

مهم نیست , من هم یکی مثل تو رو پیدا می کنم

I wish nothing but the best for you too

هیچ آرزویی ندارم جز بهترین ها برای تو

don't forget me , i beg

من رو فراموش نکن , التماس میکنم

I remember you said

یادم می آد که تو می گفتی

sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead

بعضی اوقات عشق جاودانه می ماند و بعضی اوقات به آدم لطمه میزند

yeah

آره

you know how the time flies

تو میدونی که زمان چگونه پرواز میکنه

only yesterday was the time of our lives

درست همین دیروز زمان زندگی ما بود

we were born and raised

ما به دنیا آمدیم و بزرگ شدیم

in a summer haze

در یک مه تابستانی

bound by the surprise of our glory days

محصور شده بودیم در هیجان روزهای رویاییمان

i hate to turn up out of the blue uninvited

من نفرت دارم از اینکه این حس دردناک ناخوانده را بروز بدم

but I couldn't stay away , I couldn't fight

اما نمیتونستم یه گوشه وایسم , نمیتونستم مبارزه کنم

I'd hoped you'd see my face and that you'd be reminded

امید داشتم که به صورتم نگاه می کردی و اینطور می تونستم به خاطر بسپارمت

that for me it isn't over

چون که برای من هنوز تمام نشده

never mind , I'll find someone like you

اهمیتی نداره , من یکی مثل تو رو پیدا خواهم کرد

I wish nothing but the best for you

هیچ آرزویی ندارم جز بهترین ها برای تو

don't forget me , I beg

من رو فراموش نکن , التماس می کنم

I remember you said

یادم می آد که تو می گفتی

sometimes it lasts in love and sometimes it hurts instead

بعضی وقتها عشق جاودانه میمونه و بعضی وقتها به آدم ضربه میزنه

nothing compares

هیچ چیز مقایسه نمیشه

no worries or cares

نه نگرانیها نه اهمیتها

regrets and mistakes

پشیمانی ها و اشتباهات

they are memories made

این خاطرات هستند که ساخته شده اند

who would have known how bittersweet it would taste

چه کسی تابه حال دونسته که چقدر این داستان مزه ی تلخ و شیرین داره ؟


کد جمع کردن گوشه ها و چرخش کامل عکس

http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=197&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=115&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=96&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=198&tracking=56d2f7337a3e5http://fartakleather.com/index.php?route=product/product&product_id=192&tracking=56d2f7337a3e5

:: بازدید از این مطلب : 1187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: